oncontextmenu="return false"

10 saker om mig själv



1. Jag pratar alltid vi fel tillfällen!
När jag borde vara tyst pratar jag alltid för mycket, när jag ska prata blir jag tyst. Alla lärare har alltid klagat på att jag prata för lite och är för tyst. Sen när jag borde vara tyst och det ses som en fördel pratar jag föör mycke!

2. När jag sover med någon pratar jag alltid även om personen inte lyssnar!
När jag sover med någon pratar jag i 180, den jag sover med blir oftast irriterad och väder sig om medan jag ligger där och pratar och bryr mig inte alls om att jag inte får nå svar. Har hänt att personen somnar och jag fortsätter prata.

3. Jag blir jätte lätt sur!
Ja, jag kan bli arg för ingenting ibland. Och om någon frågar varför jag är sur blir jag ännu surare! Oftats är de småsaker, dock brukar de vara för att jag är trött på mig själv eller att det har hänt nånting innan men ibland blir jag bara sur.

4. Jag har satt träning före plugg!
Ett tag i nian tyckte jag att träningen var viktigare än plugget. Jag intalade mig själv att det var viktigare att träna än att sitta och göra plugget. Det gjorde ju inte direkt att betygen blev högre och att jag fick det lättare i slutet när allt skulle lämnas in.

5. Jag kan ha jätte dåligt självförtroende sen när jag kommer till stallet är det på topp!
När jag har vart i skolan eller hemma kan självförtroendet stå på 0 av 10 sen när jag kommer till stallet blir det 9 av 10. Jag släpper allt och är bara mig själv rakt igenom.

6. Jag har stor press på mig själv att hela tiden vara rätt!
Jag försöker helatiden vara rätt och passa in, allt har gjort att de bara blir värre och ingenting går bra istället.

7. Jag litar för mycket på folk!
Jag litar allt för mycket på folk, det har flera gånger gjort att jag blir sjukt sårad.

8. Jag blir lätt sårad!
Jag tar åt mig allt för mycket och det gör att jag flera gåner har somnat i tårar. Nu har jag faktiskt försökt ta det lätt men det är inte alltid det går.

9. Bara ibland dricker jag kaffe!
Haha, dom gånger jag dricker kaffe är hos mormor och morfara/farmor och farfar, när jag jobbar eller hos min faster, farbror/morbror. Hemma drickr jag aldrig kaffe, mamma och pappa tycker de är kul ;)

10. Jag är en person som måste ha kontroll!
Så är de, jag måste ha kontroll till 100%, men dom gånger jag har släppt kontrollen och bara vart så går allt mycket bättre! Jag har roligare och mår bättre! Ändå komerdet där kontrollbehovet tillbaka.


Det va lite om mig, de va sjukt svårt men ja här har ni 10 grejer;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0