oncontextmenu="return false"

börjar man bli gammal?

Är det så illa att man faktiskt börjar bli gammal? Jag menar är man var mindre kunde man springa runt i timmar utan att bli ordentligt trött. Även om man blev anfådd fortsatte man springa ända tills man ramlade ihop av utmattning, men efter nån minut var man uppe och sprang igen. Vart tog den enrgin vägen? Jag menar skulle jag springa runt runt runt skulle jag dö efter en liten stund! Kanske är de så att när man var lite kände man aldrig efter om man va trött utan bara fortsatte. Idag känner man efter och känner man sig lite trött så slutar man. Min teori iallafall;)

Jag är 16 år och känner mig redan gammal...Kanske för att de har vart mycke i skolan och stallet osv, jag har hela tiden hållt igång. På dagarna har jag vart i skolan när jag kom hem blev de stallet och på nätterna plugg. om man håller igång 24/7 blir man nog gammal i förtid...


Ungefär såhär känner jag mig just nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0