oncontextmenu="return false"

imorrn blire dalarna:D

tjoho snyggingar!:D
Nu är det såhär att jag drar till dalarna imorrn och kommer vara där runt 4 dar, kommer inte ha tillgång till internet dom två första dagarna sen vet jag inte hur de blir, kanske fixar de sig.


Kom hem från min faster runt 5? nånting. Höll på att dö där! Typ tusen grader varmt och småbarn emd energi som jag vet inte vad :o De slutade med att jag stog i deras pool och Alice badade medan Frida stog och tittade på hoppade i ibland sen hoppade ur, sötaunge :) Hon tyckte tydligen jag va jätterolig, sprang runt och ropade TOVE och drog runt mig där, ville att jag skulle gunga sen skulle hon gunga, ja ni förstår;) Men hon är verkligen jätte söt, vill ha en egen liten sötsak, fast bara den är tyst;)

Nu blir det grillning sen packning, efter de ska jag flytta ner i källarn och försöka våga titta på BESATT Vet inte riktigt om jag vågar ;) den ska va sjukt läskig:o Och källarn är nite direkt mindre läskig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0