oncontextmenu="return false"

man kan andas!

Hejj, nu kan man äntligen andas utan att dö!

Idag har jag bara legat och dött i källarn typ. Gick upp nån gång, typ 4 elelr 5? och la mig ute i solen, höll verkligen på å dö :o Tog fram vattenslangen, kan säga att jag vaknade på en halv sekund! Så sjukt kallt men så sjukt skönt. Solade kanske 20 minuter till innan jag gick och dog igen.

Efter nån timme drog vi och badade med hundarna. Och ja vi gillar att de blev dåligt väder när vi kom fram, men de va skönt i vattnet iallafall så gjorde inte så jätte mycke. Nu sitter jag här och gör verkligen ingenting, ska skriva 10 saker om mig själv sen får vi se vad som händer helt enkelt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0