oncontextmenu="return false"

snart blir de röjj i dalarna!

Hejj sötingar, har ni sovit gott? Jag har inte sovit så jätte bra, har vart 1000 grader varmt och så lyckades jag få in en hårnål i ryggen... Skönt...

Jaja, snart åker vi. Eller ja pappa och mamma är inne i v-ås och fixar de sista medan jag "packar", känns som att de går bra;) Vi ska vara borta till på torsdag och pappa trodde jag skulle flytta när han såg min fina packnin... Inte mitt fel att man måste kunna byta om ofta;) Bättre att ha med sig för mycke än för lite.

Nu ska jag ner i källarn och leta efter hundarnas flytvästar för här ska de simmas i sjön kan jag lova!


Kommentarer
Postat av: rebecca

saknar dej redan tönt :(

2010-07-05 @ 13:36:26
URL: http://reebeccarundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0