oncontextmenu="return false"

Ute*

Hejj, Just nu ligger jag ute i en solstol med mysig musik, kan de bli mycke skönare? Nu kan man iallafall andas ute.

Idag vaknade jag halv 2 av att rebecca skickade sms, suck* Somnade om till 2 nånting då de blev bestämt att vi skulle dra till morgongåva. Helt onödigt-.-' Slutade med att vi gick runt i sala och typ dog av värmen.

Nu ska jag tydligen laga mat här... Sen ska jag åka bort på äventyr;) hihi, uppdaterar mer inatt eller imorgon.



Såg att det hade ramlat in en kommentar*
Hej:) Kan inte du skriva 10 saker om dig själv?:)

och visst kan jag göra det :) Kanske inte nu på en sekund men så snart som möjligt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0