oncontextmenu="return false"

nu är betygen satta!

kom på en sak! nu är betygen satta!!!! åååh va underbart!!! :D:D äntligen kan man andas ut ordentligt!!

förlåt för kvaliteén på bilderna, jag vet den suger! men min kamera har vart med ett tag och åkt i backen nåra gånger. sen orkade jag inte fixa dom i photoshop så skärpan suger! men ni få stå ut, de är bättre än inga bilder alls iallafall ;)

imorgon blir det först skolan (ska försöka släng in ett inlägg därifrån) sen efter det ska jag nog vara hemma nån timme sen åka vidare ut till handberga och mysa i solen :) Hoppas på att det inte blir så sent, skulle verkligen behöva städa klart mitt rum! katastrof där inne...

på onsdag ska jag först till lasarettet sen ska jag klippa mig / färga håret. hoppas verkligen mia kan få till mitt sjuktjobbiga hår!!!
just det, eftersom vi ska in till stan med skolan tar jag antagligen ledigt den dagen eller så går jag till skolan på morgonen bara, får se.

nu ska jag hoppa i säng och sova ut! försöka att inte försova mig imorgon oxå... kommer vara omöjligt! försov mig hela förra veckan, oups... ;)

kram ttuv :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0