oncontextmenu="return false"

kanske dags för sängen?

hejj :)
borde faktiskt hoppa i säng nu!!
måste skärpa mig, kan inte sitta uppe hela nätterna och bara sova nåra timmar.. det funkar inte!! fast det är väl så min sommar kommer se ut, sena kvällar sova bort hela dagen. kanske ska ta och skaffa mig ett liv när jag ändå håller på ;)

de är rätt ljust ute, känns fel att gå och lägga sig nu :o men varken jag eller huvet hänger med så är nog lika bra att hoppa i säng :)

dom senaste timmarna har jag vart social på msn, inte skrivit ett enda vettigt ord.
tuv säger:
kanske*
kan inte ens stava-.- känns ju bra:o

MR x säger:
och jag ser inte felen så de är inte heller så bra ;P

ttuv säger:
haha kanske dags för sängen?

så värda saker kommer vi fram till ;) sängen väntar så ska väl kleta av allt smink och hoppa i säng innan det blir helt knas här ;)

kramar ttuv :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0