oncontextmenu="return false"

bilder från 20/4-11

Igår när jag var ut och red följde pappa med och fotade, klaga inte, jag vet att stigbyglarna är för korta men trodde det var jag som hade haft sadeln förra gången på Miio men min skötare hade ridit efter därför är lädren kortade och smart som jag är kom jag på det när jag hade ridit klart.

Och pappa missade att fota när jag nästan ramlade av, hoppade ut två rådjur ur skogen, stackars pappa trodde jag skulle flyga av så han glömde han hade kameran, hade nog blivit grymma bilder!







Bushästen blev "rädd" för fyrhjulingen, vi brukar köra i hagen utan att hon ens reagerar... tokhäst!















Min finaste!
Igår gick hon 50%, alltså var jag bara halvnöjd, idag gick hon verkligen 110%, hon har aldrig gått bättre! Allting satt perfekt! Imorgon ska vi rida i ridhuset och visa upp oss, hoppas hon går lika bra som idag!

Det har inte gått fullt 2 år sen jag började rida in henne och nu har vi kommit såhär långt, känns fortfarande som den där dagen vi knäppte loss longerlinan och vi tog dom första stegen, stegen mot framgång!

Säger bara en sak, vi kommer bli grymma på dressyrbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0