oncontextmenu="return false"

dåligt humör?

Åh, är verkligen så sjukt trött på allt! Känner verkligen att mitt humör inte alls är på topp och jag har bara lust att gå och dö ett tag.

Sitter i Claras rum, ska väl snart ta oss ner till matsalen och äta het spanior! Frågan är bara vad är det som väntar där nere?
En sån här kanske?

Grrrrrr!
Ikväll känner jag inte för att göra nånting, behöver plugga en massa! Suck. Ska nog kanske slänga på en film och bara dö i soffan efter det och sen ta en lååång dusch sen sova ganska så tidigt.

Idag har de inte hänt jätte mycke, har sprungit 3km på idrotten och nu mår inte mitt knä alls bra! Usch nej, nu blir Clara snar galen så ska väl försöka hoppa ner lite sakta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0