oncontextmenu="return false"

Hårfärg i håret!

Nu sitter jag här med hårfärg i håret och känner att jag mer än nånting vill sova, men äsch det blir nog bra med sådär fyra - fem timmars sömn!

Den här veckan har jag och clara lite bus på gång! Ingenting vi tänker berätta, hihi! Det kommer nog bli kanon!
Ska komma ihåg att kameran ska följa med lite här och där, var länge sen den var med, förutom när jag hitta bilder på när jag ligger och sover och blir väckt med vatten i sängne och en ridhjälm på huvet och en hoppande adam i sängen, jaja galet värre!

Nu ringer klockan så ska springa och skölja ur håret!
Kyss!


Bild från efter skolavslutningen 2010 och grönan!

Kommentarer
Postat av: clara

FRAM MED KALENDERN SÅ BLIR DET PLANERING AV BUS!

2011-04-04 @ 10:07:54
URL: http://mittlivsomjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0