oncontextmenu="return false"

hemma i tuna med "finbesök"!

Hihi, nu är jag hemma i tuna igen och den här gången har jag med mig värsta finbesöket, självaste Clara Jonsson! (www.mittlivsomjonsson.blogg.se)

Vi har grillat och fixxat innan therese och cassandra kom hit och busade en massa, trevligt värre! Nu ska vi väl köra lite mera bus och röjja sönder innan vi kryper ner i min underbara säng och får våran skönhetssömn! Känns faktiskt som att det skulle behövas just nu, har sjukt ont i halsen igen och jätte trött... Suck... Fast lär inte bli mycke bättre av att sitta still så nu ska jag upp och hoppa lite här ;)
Hihi, bilder och grejjer kommer sen, och finaste filmen på när jag tänder grillen, den ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0