oncontextmenu="return false"

lunch hos farmor och farfar!

Nu är jag helt död! Idag blev det lunch hos farmor och farfar. Min faster Anna och hennes man Peter var där med Annas två barn Alice och Elias och anna och Peters gemensamma barn Frida. Hjälp, hur kan 3 barn låta som en flock elefanter?
Måste dock säga att Frida är världens sötaste! Hon hade sagt till Peter att det är jätte dumt att jag har flyttat! Och att hon ville att jag skulle bo nära dom ist, hihi. Och så satt hon hela tiden i mitt knä och höll mig i handen. Sötunge!

Körde både dit och hem, usch hatar verkligen rondeller! Men nån gång måste man ju börja träna på det också... Nu ska jag packa och hoppa in i duschen, super skönt!! Och imorgon är det ökna som gäller!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0