oncontextmenu="return false"

mysig helg!

Det blev en oplanerad men rikttigt skön och mysig helg!

Igår hände de inte så där överdrivet mycke på dagen men på kvällen blev de en massa bus som slutade med att jag dog. När Clara skulle väcka mig lite senare ställer hon sig över mig och jag vaknar och flyger upp! Blev så sjukt rädd när hon stog precis över mig! Clara höll på och dö medan jag blev skitsur, trodde nästan att jag skulle dö!

Idag åkte snyggingen hem och jag blev lämnad kvar ute i solen, sjukt mysigt med saknar världens bästa unge!!!
Nu är mor och far hemma och så får vi väl la se vad kvällen har att erbjuda! :) (är ändå tuna vi snackar om...)


Just nu ute med mysig musik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0