oncontextmenu="return false"

myyys määe therese!

Nu ska jag och världens bästa therese myyyysa! hihi. Vi har vart ute och busat i mörkret och typ pratat en massa! Sjukt myys!


Idag red vi upp till solberga, Miio gick jätte dåligt! Hon bråkade jätte mycket och höll på men när jag väl fick fram henne gick hon som en dröm! Bara jag lyckas jobba bort allt brååk så kommer hon bli grym på dressyrbanan!

Efter ridningen åkte jag och mamma ut till hööks, provade en massa ridbyxor men inga satt bra, suck! Så åkte vidare ut till spiltan, samma sak där. Det finns ett enda märke som sitter bra och det är pikeur, har det märket nu och som sitter perfekt men känns faktskt inte värt att lägga ner nästan 2000kr på ridbyxor när jag behöver en massa annan utrustning till pollarna, så ja vi får väl se om jag lyckas hitta nåra som sitter bra tillslut.

Köpte iallafall ett par svarta ridstrumpor och ett nytt pannbannd, niceigt värre!


Miio får stå för dagens bild!


Kommentarer
Postat av: Liger - The Biggest Cat on the Planet

Awesome !!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0