oncontextmenu="return false"

söndag igen

Nu har världensbästaste therese åkt hem och jag har kommit in efter en promenix med hundarna.

Blev en super mysig kväll igår med film och bus som avslutade med massa prat i sängen. Jag vaknade innan therese så skrev rent min svenska uppsatts innan jag tog fram frullen och väkte sötnöten vid halv 12. Nu på morgonen hittade vi gamla skolkataloger och skämdes lite extra sådär, inte okej!

Nu funderar jag på att ändra lite här på bloggen, tycker den börjar bli smått tråkig. Ska väl göra nånting med hundarna som är allmänt missnöjda över att jag inte gosar med dom, sötnötarna! Ska plugga mer matte och skriva klar en djuruppgift också, måste nog städa lite, kan verkligen inte se ut såhär nästa vecka. Okejj får nog hoppa över bloggdesignen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0