oncontextmenu="return false"

trött folk i soffan!

Eftersom jag och Clara hade lammjour inatt så var det ingen ide att gå och lägga sig eftersom vi gick upp till fårhuset vart tredje timme. Räknade iallafall ut att vi var vakna i totalt 36 timmar i sträck innan vi slängde på en film och dog i soffan.

Nu har jag pluggat medan Clara är död i soffan, kropp och albin sitter också här och tittar på kung fu panda, grymt juuh!

Dagen har vart helt åt helvetet, är så sjuk trött på mig själv så det finns inte. Så orkade inte sista timmen på sällskapsdjur så gick upp och pluggade lite djurkunskap istället. Måstee säga att det faktiskt va sjukt skönt att vara själv ett tag, är ju inte så ofta det händer här ;) Men känner fortfarande att jag bara vill hem, orkar inte vara här, men det går nog över... eller?


Kommentarer
Postat av: Vilja

Det går över..! <3

2011-04-14 @ 01:03:41
URL: http://gatukorsning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0