oncontextmenu="return false"

dålig uppdatering, så det kan gå!

Vet att min uppdaterng suger, men så är det när jag spenderar mina helger med pojkvännen! Ni får helt enkelt stå ut med det.

Var iallafall en underbar helg! Kom dit på lördan vid 1-tiden. Vi åkte hem till honom och mös lite innan vi planerade kvällens middag. Eftersom grabben hatar att laga mat så blev det tacos som går fort, haha. Så vi tog moppen in till Gnesta och handlade allt som behövdes till kvällen.

Sen när vi kom hem igen blev det mys framför tvn, vädret va inte alls kul så vi höll oss inne. När vi tröttnade på det (eller man tröttnar aldrig!) Blev däremot lite segt så vi åkte ut och tittade på en del av alla hästar, va faktiskt mysigt! Hihi.
När vi kom in så lagade vi mat och lite så och sen blev det lite mera mys!

Sen pratade med Björn med Willam och vi åkte över dit, hans flickvän Jessica och hennes kompis Rebecca va där så blev massa trevligt. Åkte och träffade fisken/Alexander en stund, pratade lite och så innan vi åkte tillbaka till William. Mys!

Var hemma vid halv 1 ungefär och vi gick och la oss.

Igår var vi ut en stund med fisken i regnet, var väl inte sådär jätte mysigt, jätte blött! Haha. När vi kom hem vid 12 åt vi frulle och sen gick vi och la oss igen, haha. Vid 3 träffade vi hans bror, figge, som hade vart på jaktläger. Och vi sådär 5 åkte jag hem mot västerås, myyyysig helg med bästaste!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0