oncontextmenu="return false"

ensam är skönt, men utan dig vid min sida är jag ingenting

Ligger ute i friggen, orkar inte sova inne med småbarnen, hihi. Lyssnar på musik och saknar min finaste. Om allt blir som planerat åker jag till honom på lördag! Hoppas verkligen för jag saknar honom!

Idag har vi som ni ser i inlägget innan badat, fiskat och motionerat! Vi har väl ungefär varit mer i vattnet än på land, nej okej kanske inte men nästan. Fått 7 aborrar från bryggan utan en enda olycka! Eller jag fick mig själv på kroken när jag reste mig för fort men jag dog ju inte för de, hah.
Jag sprang 2 km, lagom "uppvärmning" och efter det simmade jag ungefär 20 minuter, riktigt skönt faktiskt. Ska springa imorgon innan frukost hade jag tänkt och en gågng på kvällen, eller så springer jag dubbelt så långt på kvällen, skulle ju inte vara helt omöjligt, vi får se helt enkelt.

Nu ska jag väl försöka sova, natti!(k)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0