oncontextmenu="return false"

fina dagar med den finaste

Att får höra att någon älskar dig får hjärtat att skena♥

De här dagarna har vi gjort nästan ingenting, eller vänta.
Hämtade en pigg och gla Björn i söndags, mötte honom på stationen. Underbart att träffa honom nu efter en vecka! Vi åkte och handlade och lite så, haha, vad säger man... När vi kom hem tittade vi på Marly and me, tårar... Sen så hände det väl inte sådär jätte mycke, vi tittade på en film till, såg väl ungefär 4 minuter av den filmen, hihi.

Igår gjorde vi inte så mycket, mös väl ungefär till kvart i fyra när kropp kom hit, trevligt värre! Vi mös lite i sängen, stackars kropp som bara hade datan som sällskap :( Fast tror han gillade min bäbis!
Efter ett tag tittade Therese och Cassandra in ens väng, myysigt. Pratade och skojjade lite innan dom drog vidare till Malin. Vi la oss i sängen igen innna vi tog oss in till tv:n och tittade på Arn, myys. Sen sa vi hejdå till Kropp och fortsatte mysa framför tv:n innan vi gick och la oss och mös en massa i sängen för att somna nära! Underbart.

Imorse vaknade vi, jag va super trött och Björn försökte få liv i mig, haha. Känner mig så jobbig på morgonen. Vi mös och "bråkade" tills vi åkte ut till hästarna med Emelie. Miio var hel knasig så både jag och Emelie var genom svettiga när vi va klara, myysigt!

När vi kom hem tog jag en dusch och sen blev det mera mys tills vi åkte till stationen och sa hejdå.

Så har väl ungefär mina dagar sett ut, nu ska jag krypa ner i min enorma säng och krama kudden! Saknar min finaste...♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0