oncontextmenu="return false"

galen måndag kväll för en härlig vecka på ökna!

Måndag kvällen spenderades med Therese, Emma och Simon! Vi busade runt i skultuna, badade på badet mitt i natten och cyklade hem i regnet - genom centrum. För att sen packa och busa, kom i säng vid allt för sent för att gå upp allt för tidigt, knappt någon sömn alls. SADFACE!

Var verkligen grymt underbart att komma tillbaka till ökna, har härliga kläppor - ettor - i vårat hus, dom gör precis som vi säger och är glada och trevliga! Hihi.

Har vart en härlig vecka, jag har träffat min favvo-grabb jätte super mycke! Härligt gånger tusen!

Idag tog det sådär 5 timmar att komma hem. Bussen från ökna va sådär en timme försenad, vi missade andra bussen och jag missade tredje bussn, fett surt. Så fick åka till Arbogo från eskilstuna och sen till västerås, jävla omväg. Men hem kom jag!
Träffade Emma och Therese! Tittade på sex and the city, eller ah jag passade på att sova medan dom mös i soffan, hihi! Nu ska jag och Theres trilla ner i sängen, natti! (k)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0