oncontextmenu="return false"

inställda lektioner betyder pippi och sovmorgon

Eftersom Maria är sjuk så är engelskan inställd, eller ja, hon kom inte efter 10 minuter så skrev vi gick upp. Så nu ska jag hämta kudden och en filt och en kudde och krypa ner i soffan och sova till pippi, skönt!

Här händer det inet så mycket, våran ena kläppa - Pontus - har slutat, jätte tråkigt.
Nu roar vi oss så gott det går här, är inte så jätte svårt med alla sköna människor, har träningsvärk i magen efter allt skratt och bus!

Och igår var det dags för insparken! Kläppor i bajs är som det ska! Haha, usch kläppor luktar bajs helt enkelt. Våra tråkiga kläppor var inte med, jag är super besviken! Okej att inte Elias var med eftersom han åkte hem igår, stackars har gått och blivit sjuk. Jag mår inte heller så bra men det fungerar ändå.

Nu ska jag sova en liten stund! Uppdaterar imorgon när jag kommer hem om inte en snabbis ikväll, lovar inget!♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0