oncontextmenu="return false"

jag tror att jag börjar förstå varför man ska gå och lägga sig när man börjar bli trött

Sitter här, är allmänt efterbliven, funderar på så djupa saker som att gå och sova!

Imorgon ska jag kanske åka in till stan och klippa mig, vore ganska skönt att få någon ordning på det här! Men vet inte riktigt om jag känner för det. Ska hur som helst åka ut till hästarna och fixa, börja packa och lite så inför flytten på söndag. Ska bli skönt att få flytta hem mina fina damer. Hade velat flytta hem dem imorgon för då hade vi kunnat träna lite mer seriöst på söndag men eftersom Lena inte är hemma och jag inte har full koll på allt i stallet så är det bättre att flytta hem dem på söndag, plus att vi måste flytta hem alla samtidigt och Manke ska åka till sura osv.

Vet inte riktigt vad det är med mig, har tappat lusten för att göra nånting. Blir nog en sån där dag när jag går runt i mjukisar och skruttar här hemma, åker ut till hästarna i ridbyxor och en förstor tröja och skruttar runt lite där ute, rider ut en sväng och ja, ni förstår nog. Skulle behöva plugga lite, läsa ut boken skulle ju vara nånting! Får tänka på saken.

Vet inte riktigt vad som hände med det här inlägget, tror inte ens att jag själv skulle läsa hälften men ja! Nu ska jag borsta tänderna och krypa ner under täcket och sova bort halva dagen imorgon helt enkelt!
Natti♥


Nu krånglade allting här, så bjuder på en gammal cam-bild när jag ändå är igång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0