oncontextmenu="return false"

kryper ner i min stora säng och känner mig ännu mer ensam...

Vill ha dig här, det är när du är nära som jag vet att det är vi på riktigt.

Vilken dag, har ridit hem min finaste flickor! Tog enormt på min krafter, har feber och mår jätte dåligt. Men det föll en sten från hjätat när jag såg Chasmir för första gången på 2 månader rikta öronen fram och galoppera av glädje i hagen! Det var nästan så att pälsen blev blankare när hon förstod att vi skulle hem.
Var underbart att få rida henne igen, har verkligen saknat hennes trygga rygg!
Miio gick super så dagens ridning kunde inte bli bättre! Nu är det lite mer hårdträning som gäller när jag kommer hem! Härligt!

Åkte ut till Therese och hämtade hem moppen som blev kvar där igår efter kvällens besök.
När jag kom hem satt jag mig ner och pluggade lite, gick faktiskt bra. Fick ett och annat gjort så är inte fullt så mycket att göra imorgon.
Sen tittade jag på film, hur många lingon finns det inte världen, den var underbar, kunde inte hålla tillbaka tårarna där ett tag, är extremt känslig just nu.



Nu är det sovdags för imorgon är det ökna som gäller igen, hoppas på att febern ger sig lite iallafall.
Ni alla får ha en bra vecka, förvänta er inte en super uppdatering, internet och jag gillar inte varandra där borta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0