oncontextmenu="return false"

snurrig i huvudet efter en hel snurrig dag!

Idag kom mamma in och väckte mig en halvtimme för tidigt, jag blev på dåligt humör och surade i en timme. Farmor och barnen kom ut sent och jag hade kunnat sova ännu längre, sur brud. Haha, när farmor och barnen väl kom hit orkade jag inte med deras sällskap men drog på mig ett fejkat leende och åkte ut till hästarna med barnen och farmor.

Barnen fick prova och rida med farmor stog i mitten och såg allmänt dum ut i sina fin-skor och vita tröja. Hon klagade på att det var lerigt och blött och att hon fick skavsår på tån - gulligt.
Det gick iallafall jätte bra för både Alice och Elias att rida, visst dom skrittade runt lite på volten medan jag gick brevid men dom var lika stolta för det. Alice som har ridit lite förut fick prova att skritta själv medan jag gick på sidan utan att hålla i när Elias red.
Jag satt upp och red lite själv, farmor som knappt vet vad som är bak och fram på en häst berättade hur dagens ridning gick. Fick jätte mycket beröm fast vi hade en dålig dag - tanten vet inte alls vad hon snackar om.

Skulle ta in Chasmir men hon drog innna vi ens kom ut ur hagen, hade sönder grimskaftet och var jätte stolt. Jag orkade inte bråka med henne när farmor och barnen var med så släppte henne. Gav hästarna äpplen innan vi åkte hem.

Åt lite mat, dog lite eftersom jag bara knappt hade ätit frulle, uuh. Efter maten åkte ja ut till hästarna igen, tog ner Chasmir och borstade av henne. Vi gav varanda kärlek, tror vi båda behövde lite av den sorten.
När jag kom hem tog jag och mamma en promenixx och sen pratade jag med Björn om helgen! Tror de kan bli mys fastän therese och jag missförstog varandra :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0