oncontextmenu="return false"

sömnbrist javisst

Orkar egentligen inte skriva ett inlägg men eftersom statistiken har gått i taket gör jag det för eran skull♥

Som jag skrev igår i mitt luddiga inlägg så sov Therese här inatt, eftersom jag var sådär super duktigt och somnade i soffan så var jag mer än pigg när vi kröp ner i sängen, stackars Therese som var super trött. Vi pratade en massa innan vi faktiskt somnade, skönt.
Jag vaknade runt nio, kunde inte sova längre och ändå vaknade jag mer eller mindre hela tiden så där vid nio-tiden gav jag upp hoppet om att få sova. Istället var jag duktigt och satt mig i soffan och pluggade lite tills Therese kom upp.

Vad har vi gjort idag? Jaa, det är en bra fråga... Tittat på tv, knarkat halvdålig musik och vart allmänt flummiga och trötta. Slutade med Sunes sommar en stund innna Therese åkte hem till sig. Jag hade tänkt titta klart men lyckades somna i soffan, vet inte hur länge jag sov men vaknade runt sex igen, dumt.

Kände att jag behövde göra någonting vettigt så åkte ut till bushäststarna en stund, mysiigt!

Frågan är vad jag har gjort nu ikväll, vet knappt själv. Tittat på dressyr och pratat med Björn, sen var jag busig och speade sims. Nu är klockan alldeles för mycke och jag ska duscha, ååh. Så duschen sen ska jag läsa lite etologi och sova.
Nattiii♥



Kör lite natthumor!
Kvack, Kvack, Kvack!
Grattis gumman :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0