oncontextmenu="return false"

tisdag - snart är friheten långt bort

Ja, nu är det ganska precis en vecka tills skolan börjar igen. Är faktiskt grymt taggad, är till och med sugen på att plugga! Fast det håller väl i sådär 2 dagar och sen är jag lika ointresserad som vanligt, haha.

Nej, finns faktiskt mycket som är positivt med att skolan börjar! Björn och jag kommer kunna vara med varandra 5 av 7 dagar och 7 av 7 om vi träffas på helgerna. Jag kommer få träffa Clara igen! Var så grymt länge sen, sadface. Kommer få träffa alla andra underbara människor som går på världens bästa skola! Jag slipper bo hemma med mor och far, hihi, ingen som tjatar på en att göra si eller så. Börja skolan igen och få ta ansvar för framtiden. Jag tror faktiskt att ni förstår vart jag vill komma!

Nu ska jag ta en dusch och sen krypa ner i sängen! Skönt, skriver mer imorgon! Natti natt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0