oncontextmenu="return false"

underbara dagar med min bästa

I fredags kväll kom Therese och Emma hit och busade en massa, dom fick träffa Björn och hans mamma en stund, hihi. Sen åkte dom hem och jag och Björn mös galet! Hihi. Gjorde väl egentligen inte så jätte mycket, pratade med mamma ett tag innan vi gick och la oss, båda var verkligen dödströtta, haha.

Igår skulle Kropp ha kommit över men det blev ändrade planer. Istället åkte vi ut till mormor och morfar och ja, vad säger man... Dom var mer pratglada än vanligt om man säger som så. Var där ett par timmar innan vi kom därifrån, var ett jäkla prat på mormor och morfar, fick verkligen skavsår i öronen ;)

När vi kom hem åkte jag ut och red medan Björn sov, haha! Miio var super dryg och jag kom hem lite lagom irriterad sådär, men det gick över efter en skön dusch.
Vi låg och pratade och sen låg vi framför tvn till halv 3.

Idag vaknade vi vid halv 12 tror jag, låg och mös ett tag innan vi gick upp och åt frukost för att krypa ner under täcket igen, hihi.
Sen kom Therese på besök och vi drygade runt här och åt korv, hihi! Sen vi halv 6 så åkte Björn hem, super tråkiiigt! Fast träffas ju på tisdag igen så det är väl inte hela världen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0