oncontextmenu="return false"

dålig uppdatering är riktiga grejjer!

Jag har inte haft tid lust eller ork så därför har jag inte uppdaterat nånting, enkelt.

Igår kom min fina hit, super mys! Vi åkte ut till hästarna med Emelie. Jag pysslade om grabbarna och dom skötte sigriktigt bra, var bara Do It som bet mig lite men vadå han är ca 1,5 år klart han testar gränserna. Vi nattade hästarna och åkte hit innan vi ramlade över till Emelie en stund, och sen gick vi hit och så kom therese som jag har saknat gånger hundra.

Vi mös framför en lite halvläskig film innan flickorna lämnade oss och vi gick och la oss.

Idag lyckades jag vakna klockan åtta och kunde inte somna om, så gick upp och tittade på tv med mamma en stund och nu är jag nyduschad och ska snart gå in och väcka min finaste!
Ska fixa oss och sen drar vi ner på stan och träffar lite folk, blir nog en bra dag idag! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0