oncontextmenu="return false"

nu ska jag börja om från början

Ska snart ta en dusch, kleta på sminket och sätta på mig klänningen igen för idag är det jul nummer två som gäller! Ska hem till farmor och fira jul klockan två.

Hoppas på att det blir trevligt, är lite sådär ska jag stanna hemma? Min farmor är livrädd för baciller, tror inte att hon kommer förstå att min "förkylning" inte smittas utan beror på att jag har vart så otroligt stressad, och stress smittar inte. Typ så iallafall. Men det kan nog bli trevligt även om jag får sitta ute på balkongen för mig själv, heh.


Bilden är tagen för precis ett år sen när tomten kom på besök och lilla älsklingstjejen blev rädd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0