oncontextmenu="return false"

nu vill jag bara försvinna

Igår hade jag helt galet ont, trodde att jag skulle dö. Imorse när jag vaknade gjorde de ont när jag andades och halsen va dubbelt så svullen.

Seriöst, det här är nog bland det värsta jag har vart med om. Jag kan inte svälja utan att tårarna börjar rinna, får nästan ingen luft.
Idag har jag knappt kommit upp ur sängen, tog en dusch och sen har jag legat i sängen. Har tittat klart på första säsongen av AndraAvenyn, fast fick lov att kolla om nästan varenda program eftersom jag lyckades somna mitt i allt. Låg och bölade lite för mig själv till i taket lyser stjärnorna, hatar den filmen... Nu har jag precis kollat klart på Linas kvällsbok.

Tänkte flytta mig in till tvn men orkar inte sitta upp så fick gå tillbaka och lägga mig igen. Nej det här lovet suger inte alls...Tur iallafall att min far va lite snäll igår och flyttade in datan i mitt rum igår så att jag kan ligga i sängen och kolla på film istället för att sitta upp.

Så ska väl roa mig med ännu en film och känna mig ännu mer ensam, suck....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0