oncontextmenu="return false"

paniken när jag insåg hur jag verkligen ser ut

Har inte sovit nånting inatt, har så galet ont i halsen. Varje gång jag försöker svälja kommer tårarna... Snälla, döda mig just nu?

Fick världens panik när jag gick upp och tittade i spegeln som vanligt, trodde verkligen att det va jag som va trött, men tydligen inte.... Hela min hals är uppsvullen så det ser ut som att jag har världens dubbelhaka! Liksom supervackert, verkligen. Mamma ska tvinga mig till läkarn... Dom kommer säkert sätta en sån där pinne i halsen...Åh vill bara gråta av tanken ju, finns det verkligen nånting värre? Okej det gör det väl men usch jag vill inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0