oncontextmenu="return false"

trött och fet efter en braig jul

Lyckades sova till halv tio och vaknade bara en gång vid åtta, super skönt! Idag mår jag faktiskt bra,har inte tagit en enda värktablett idag, känns rätt skönt. gör ju fortfarande ont i halsen och den är svullen men inte alls lika farligt som förut så nu kanske det äntligen tänker släppa!

Idag ska mamma och pappa åka in och titta på bandy så jag blir ensam här hemma. Ska faktiskt ta tag i mitt rum hade jag tänkt.
Behöver städas ordentligt, behöver byta lakan, tömma papperskorgen på snorpapper efter den här trevliga veckan i sängen, dammsugarn behöver dras fram och golvet torkas av. Tänkte faktiskt sätta upp gardinerna och mysa till det lute där inne.
Får väl se hur lång tid det tar innan jag tröttnar och gör nånting annat.

Ska åka ut och klappa på Miio sen när mamma och pappa kommer hem, funderar på att rida en sväng, men vet inte riktigt hur mycket jag orkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0