oncontextmenu="return false"

mys-kväll

När pappa hämtade mig i stallet förs jag som en fryst räka, eller fryst var jag iallafall.
När jag kom hem startade jag bastun. Satt värmen på max och satt där och halvsov i en timme sen var jag sådär lagom varm kan jag säga. Är de nånting jag hatar så är de att basta ensam men är man riktigt kall så är det så sjukt skönt och med skön musik så överlever man faktiskt ensamheten i bastun, fast är fortfarande bättre när man inte är ensam!
Efter bastun tog jag en lång dusch och rakade benen sen hoppade jag i mjukisbyxor och en myströja, kan de bli mycket bättre?

Mamma och pappa tyckte jag skulle vara social och titta på melodifestivalen så så blev de. Fast orkade inte slutet så gick därifrån ;)

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, funderar på om jag skulle slänga på typ sällskapsresan och somna på soffan där nere, vore ju inte helt fel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0