oncontextmenu="return false"

duschen sen mys under täcket...?

Usch, jag mår jätte illa så nu blir det duschen för mig och sen ska jag krypa ner under täcket och kolla på nån mysig film som går att somna till.

Har flyttat fåtöljen, sängen och byrån så nu är de lite mysigare än förut. Kommer säkert ramla ut sängen nu när den inte står emot väggen, haha, lyckas nästan alltid ramla ur sängen så skulle verkligen inte förvåna mig ;) Kom precis på att de saknas typ tre kuddar i sängen! Inte okej, så nu ska jag springa och leta efter dom, jag menar man kan ju inte sova skönt utan alla kuddar lixom.

Imorgon ska jag sova tills jag vaknar, skönt. Sen ska jag åka ut till hästarna en sväng och runt 3 ska vi vara hos min faster, ska ju fira Frida som fyllde 4 i fredags. Måste plugga och packa också, och får inte glömma att de är solsidan också, de går ju inte att missa!


en jätte pigg ttuv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0