oncontextmenu="return false"

En annan del...

...av köping, de är vad jag roar mig med just nu :)


Idag blev det en tidig dag, gick upp halv 7 eftersom vi skulle åka och träna med Miio vid halv 10. Det var ju inte lite kallt imorse, jag höll bokstavligen på att dö! Det var så sjukt kallt ute, tror de låg på 24 minus ungefär, fast blev ju riktigt varm när jag red men före och efter var inte alls kul. Men ridning gick super, eller jag är aldrig nöjd men Evelina och Lena tyckte det såg jätte bra ut.

När jag kom hem satt jag på mig två par mjukisar en mysig tjocktröja och raggisar och kröp ner under två dundtäcken i soffan. När jag vaknade var jag fortfarande kall, helt sjukt, men blev lite varmare efter ett tag. Skulle ta och laga mat men var inte alls sugen på mat så gick och la mig igen.

Nu behöver jag ta och plugga så får ta tag i det här pukt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0