oncontextmenu="return false"

gå upp tidigt imorgon...

...inte okej!
Ska gå upp 5 imorgon, behöver jag säga att jag inte har någon större lust? Jaja, har ingen större lust att åka över huvudtaget egentligen.

Har iallafall packat klart, eller ja ska packa ner datan, laddaren till telefonen, sminket och plattången sen är allt klart. Skönt att inte behöva tänka på de imorgon iallafall. Kommer säkert glömma nånting som alltid, men tror att jag har de viktigaste iallafall, eller ja de är typ de viktigaste jag ska packa ner imorgon. Vore ju bara sådär lagom kul att glömma nånting som vanligt.

Nu ska jag slänga på lite deppmusik och krypa ner i sängen med min värkande rygg och nacke. Får hitta någon som kan vara lite göllig och massera mig imorgon, hihi.
Funderar på att hoppa över skolan imorgon, äsch vi får se hur de blir, behöver ju inte bestämma mig nu.

Natti, får se när jag uppdaterar nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0