oncontextmenu="return false"

Hemma igen, sköönt!

Uhh, äntligen hemma.
Va ju hos mormor och morfar eftersom mormor fyller år imorgon så firade henne.
Mina kusiner var självklart drygare än vanligt, och det funkar liksom inte när man är jätte över trött. Kände att tålamodet höll på att ta slut ett antal gånger men snälla jag lyckades hålla mig snäll och söt som alltid :)

Nu ska jag ta och packa de sista och lägga över lite bilder och musik, sen blir det solsidan duschen och efter de får jag äntligen sova!
Shit vad jag klagar på att sova! Känner att jag knappt får till ett ordentligt inlägg så ska nog sluta innna de spårar ur helt :)



Kommentarer
Postat av: clara

NOTERAR: Får

2011-02-28 @ 09:59:36
URL: http://mittlivsomjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0