oncontextmenu="return false"

Idag har jag...

...faktsikt kört bil uta att dö! Haha, när pappa och jag hade vart ute hos hästarna så körde jag en lite bit hem, gick faktiskt riktigt bra! Förutom att de va cpsvårt att starta i uppförsbacke :o Men fixade de utan större problem, *stolt* Hihi

Btw så drog jag med pappa ut till stallet, ärligt talat så var de faktiskt han som sa de att han skulle följa med ut och fota.
Det var faktiskt riktigt skönt att åka ut en sväng. Miio var sjukt springkåt och låg på i galoppen, riktigt kul att känna henne så på! Min fina prinsessa!
Gosade jätte mycket med fåren också, dom är hätte gosiga så  kunde inte låta bli att mysa en stund.

Nu ska jag städa mitt rum och möblera om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0