oncontextmenu="return false"

inatt är det lasse som gör mig sällskap

Inatt är det lasse och jag.

Kan inte sova. Har försökt i två timmar men nu har jag gett upp hoppet.
Varför ska tankarna vara på ett helt annat håll? Varför kan inte jag få sova? Bara få lägga mig ner och somna och sedan vakna på ett sånt där härligt glatt morgonhumör. Istället kommer jag gå runt och vara extra sur och trött, kommer störa mig på minsta lilla grej, kommer bråka med mamma och pappa, alltså en massa skrik. Jag orkar inte bråka, speciellt inte nu när jag snart åker tillbaka till ökna.

Ikväll har jag verkligen fått en tankeställare.
Men det finns fortfarande så många frågetecken, men det känns som att det inte är helt omöjligt att få dem att klarna.
Den här gången ska jag iallafall inte vara så feg! Nu ska jag ha svar på mina frågor. Jag ska stå på mig, det är inte jag som har gjort fel.


det var du och jag mot världen tills du lämnade mig ensam, men nu har jag blivit tuffare och vet vart jag vill. Jag ska inte behöva förklara någonting, det var inte jag som gjorde misstaget och gick.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0