oncontextmenu="return false"

ingen riktigt bra dag idag inte

Usch nej, idag blir det ingen skola för mig. Kände igår hur huvudvärken och illamåendet kom, tog en lång dusch och två värktabletter innan jag gick och la mig. Hade redan bestämt med mamma att jag skulle vara hemma idag så fick ju faktiskt sovmorgon.
Den sovmorgonen blev inte lång, vaknade runt halv 8 tror jag och sen kunde jag inte somna om. Tanken var att jag skulle äta frulle med Clara som har stalljour klockan 6, så gick upp frågade om hon va vaken innan jag somnade om.

Snart ska jag göra te och mysa i soffan framför nån film, tror de får bli 2012 faktiskt har inte riktigt bestämt mig än, sen hade jag tänkt försöka plugga lite iallafall, men vi får se hur de går med den saken.

Och internet är lika segt som alltid, suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0