oncontextmenu="return false"

internet funkar!

Helt sjukt, internet funkar för en gångs skull!
Nu har jag egentligen lektion, foto, men eftersom jag inte mår 100% bra så orkade jag inte gå ner och fota utan roar mig själv här uppe istället. Funderar på att fota lite men vi får se, ska gå och lägga mig en stund också så att jag förhoppningsvis är pigg ikväll.

Imorse lyckades jag försova mig en timme, fick pannik när jag vaknade och insåg att klockan va 6... Duktigt av mig att stänga av alarmet när de ringde klockan 5... Jaja, kom iallafall upp på en sekund och kastade på sminket och drog plattången genom håret lite snabbt, hade ju tänkt duscha men de hann jag inte. Känner mig jätte super äcklig menmen det är som de är, missade inte tåget iallafall så de va väl tur de. Kropp va super pigg och satt och pratade i 180 medan jag satt och halvsov. Haha, vet inte om han märkte att jag knappt sa nånting. Vi kom iallafall fram och sötaste Clara kom och kramades, hihi. Har saknat den tönten!

Nejj, nu ska jag krypa ner i min nybäddade säng och mysa, får se om internet tänker fortsätta funka, de vore typ underbart! Man kan alltid hoppas, de har funkat i över 10 minuter nu! Inte ofta de händer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0