oncontextmenu="return false"

isbjörnar på gatan

Burr, det är nästan 100 minusgrader ute, såg till och med isbjörnar på gatan.
Sprang den vanliga kvällsrundan på 20 minuter, i vanliga fall brukar det ta 30-35 minuter. När till och med hundarna vill gå fort då är det kallt!

Nu ska jag ta en varm och skön dusch och sen krypa ner i min underbart sköna säng och titta på nån lagom tråkig film och somna sådär lagom skönt, underbart!
Imorgon ska jag och mamma åka in till stan, ska shoppa lite och sen gå och äta innan jag ska på synundersökning. Ska ju börja övningsköra så måste ju ha papper på att jag ser bra. Efter det ska jag klippa mig, vet fortfarande inte hur, men vill göra nånting nytt och vågat ;) Får se hur det sluta!
Efter klippningen ska jag och pappa på kurs, så snart ska jag ut på dom riktiga vägarna och köra! Har ju kört på vägen till stallet men inte "på riktigt". Och eftersom mamma och pappa tjatar om att jag ska ta körkort när jag fyller 18 så är det dags att börja köra ordentligt.
Får väl se hur många gånger jag backar in i grannens stacket, har ju vart nära en gång, haha kanske lika bra att dom tar ner de när jag är i farten ;)


snart så :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0