oncontextmenu="return false"

jag är typ superduper trött på skolan!

Lite snabb uppdatering här innan vi ska springa upp till stallet.

Nu har vi stall och hästskötsel, vi har haft lite teori och jag har faktiskt sagt en massa smarta saker, haha. Vi ska snart fortsätta upp mot stallet och vara där fram till 12 ungefär. Sen har vi lunch och sen de bästa av allt, IDROTT! Haha, har verkligen alltid hatat idrott men med clara blir de så sjukt busigt! Hihi. Hoppas vi ska göra nånting så man kan brottas lite, hihi. Efter idrotten är de iallafall biologi, jag har verkligen ingen lust att gå på den menmen, de behövs....

Jaja, nu måste vi gå! Ska försöka skriva nånting ikväll men mitt internet dog igen, suck!
Puss och kram så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0