oncontextmenu="return false"

massa bus på ökna, hihi!

Hihi, ja de är ju en väldig tur att inte mamma vet allt som händer på de här stället alltså! Hon hade nog inte låtit mig åka tillbaka hit igen, nej okejj riktigt så illa är det inte, bara lite.

Den här veckan har de inte hänt nånting speciellt i skolan och efter skolan har vi busat med jord3orna. Igår åkte vi med dom och hämtade sälmarks nya backspeglar till bilen, kan säg att det blev en lagom busig biltur och sen fortsatte buset i 11:an till jouren kom på att dom va på internatet efter 10, smidigt grabbar ;) Men vi fick titta klart på filmen och sen åkte grabbsen hem till sig och vi hoppade in i duschen innan vi hoppade i säng vid halv 1 nånting.

Nu har vi svenska och efter de har vi djurkunskap. Efter lunchen ska vi vaccinera kor och sen har vi matte. Hoppas allt går fort för jag är trött som en gris så vill bara krypa ner framför en bra film och sova bort nåra timmar för att sen röjja hela natten! :) Nejj okejj, vet inte, clara snackade om att vi skulle sova i tystberga inatt? ja vi får väl se hur de blir med den saken.

Tror att jag skulle behöva plugga liiite, fast vet ni? jag känner inte fört.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0