oncontextmenu="return false"

Nu ska jag ta tag i det här!

Nu när jag kom hem från stallet efter en jätte härlig tur med Emelie och Hammarn tog jag steget och ställde mig på vågen.

Har ju sagt länge att vågen inte har någon talan när det gäller min kropp och vikt, men nu har den det. Har gått upp yttligare två kg, kan inte låta bli att stå framför spegeln lite extra, kan inte låta bli att bli äckligt missnöjd. Så nu ska jag ta tag i det här, ska sluta med allt som heter onyttigt och börja träna.
Jag ska inte bli sådär smal som jag var förut, man mår inte bra av att vara så smal, men jag ska vara nöjd. Kunna stå framför spegeln utan att fundera över vad som hände med den kroppen jag en gång i tiden hade.

Så nu ska jag ta tag i det här punkt slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0