oncontextmenu="return false"

på tåget

Nu sitter jag äntligen på tåget, och internet vill till och med funka, otroligt!

Är så sjukt trött, sov på bussen, sjukt skönt. Brukar inte kunna sova på bussen men nu tog de inte många minuter innan jag dog totalt, men skönt va de! Fast är inte mycket piggare nu, men de kommer väl.
Fick höra att de är sista inlämningsdagen på djurkunskapen idag... KUL! Jag vet iallafall vad jag ska göra ikväll. Blir att slänga ihop de där lite snabbt, ja ni hörde rätt jag ska ta och plugga. Efter de ska jag slänga på män som hatar kvinnor och mysa i soffan.
Haha, måste bara berätta om imorse!
Jag skulle gå ner till stallet för att morgonfodra, de va fortfarande mörkt ute så såg ju ingenting. Haha, så jag går på som vanligt och tror inte att de är sååå halt ute. Slutade med att jag ramlade pladask, min tanke va då att tur att ingen såg de där tills jag vänder mig om och ser Björn stå och skratta. Haha, tur att man kan roa någon tidigt på morgonen. Kan säga att jag gick och småskrattade för mig själv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0