oncontextmenu="return false"

plugg på hög nivå var de ja!

Nu sitter jag i sängen och pluggar matte, går faktiskt riktigt bra måste jag säga! Har bara sammanfattningen på 4 sidor kvar sen är jag klar med kapitell 2, duktigt! Haha, bara de att man ska ha gjort kapitel 4? Men alla kan inte vara bra på allt helt enkelt. Kan nog göra provet på fredag iallfall, duktigt!

Clara va här för ett tag sen, stackarn är helt ensam i stallet. Vi pratade en stund innan hon sprang ner till stallet igen. Men om sådär en och en halv timme kommer hon upp hit och äter lunch. För min del blir de mackaroner till lunch, kanske lite tråkigt men faktiskt helt okej.
Jaja, när Clara kommer tillbaka hit ska jag ha gjort klart kapitell 2 och fixat mig så att jag vågar visa mig. Haha, nu har jag mjukisar och en tröja, håret uppsatt i en bulle så man ser ju inte alls min jätte vackra utväxt... Inte okej! Måste färga håret i helgen, punkt slut.

Nej jag ska väl ta och fortsätta kämpa mig igenom matten, vore sjukt skönt att bli klar så att de är lite mindre saker på "plugglistan" iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0