oncontextmenu="return false"

stackars min mage!

Jag tror jag döör! Har typ träningsvärk i magen eller nånting? Alltså de är inte sån träningsvärk man får av sit ups utan de är som träningsvärk jätte lånt ner i magen, typ vid troskanten. Kan inte sätta mig upp utan att de gör så sjukt ont så får lägga mig på sidan typ.
Kan ju inte ha träningsvärk utan att ha tränat? Eller är jag så otränad att jag får träingsvärk av att sätta mig upp ur sängen? haha kanske!

Vilka problem man kan ha... :)

Och shiiit vad jag har sovi skönt i min underbara säng inatt! myys!
De va länge sen de a såhär städat i mitt rum... Tror de här va samtidigt som jag flyttade in sängen i mitt rum...
Måste städa idag tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0