oncontextmenu="return false"

trött? ledsen? arg? hmm jag vet inte...

Äntligen funkar mitt internet efter 100 år!
Har stalljour idag så blev att gå upp tidigt för att gå ner till stallet. Där nere började vi fodra och pack hösilage. Sen tog vi ut alla busar och började mocka. När mockningen va klar, fyllde vi på med strö och tog in Lemir.

Lemir skulle bli rakad, hihi, slutade med en ganska så jämn häst, heh, bara några sträck här och där ;) Nu har vi lunch, men ska snart springa ner till stallet och fortsätta. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på nu mer än att vi ska rida, hoppas på en lektion men vi får se.



Btw så vet jag inte riktigt vad jag känner just nu. Vill bara åka hem. För här kommer alla känslorna på en och samma gång, är verkligen så nu. Kan vara jätte glad ena sekunden och vara sjukt nere nästa. usch, ibland orkar man bara inte vara människa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0